Поширені питання
Які ваші умови повернення та обміну?
Шановні покупці, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», наша компанія здійснює повернення та обмін товару належної якості протягом 14 днів з моменту його покупки за дотримання певних умов. Обміну та поверненню не підлягають товари із переліку, затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р. № 172.
Обмін та повернення товару належної якості
Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний або повернути його до магазину з подальшим відшкодуванням коштів.
Обмін та повернення товару проводиться протягом 14 днів, за винятком дня покупки, за дотримання наступних умов:
- товар не був у вжитку;
- Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;
Как я могу получить скидку на товар?
Ми пропонуємо різні спеціальні пропозиції та знижки на нашу продукцію. Щоб отримати знижку, підпишіться на нашу розсилку Instagram або стежте за акціями на нашому сайті.Що робити, якщо товар не відповідає моїм очікуванням?
Якщо товар не відповідає вашим очікуванням, ви можете повернути його протягом 14 днів та отримати повне повернення грошей.Чи гарантуєте ви якість продукції?
Ми продаємо тільки якісну продукцію, яка пройшла всі необхідні перевірки та сертифікації. Якщо товар виявився несправним, ми замінимо його або повернемо вам гроші.Як я можу відстежувати моє замовлення?
Ви можете відстежувати замовлення на сайті перевізника або в особистому кабінеті нашого магазину.Скільки часу забирає доставка?
Час доставки залежить від місця призначення та обраного методу доставки. Зазвичай, доставка займає від 1 до 4 робочих днів.Як я можу сплатити замовлення?
Ви можете сплатити замовлення:
- Післяплатою при отриманні
- На сайті Prom оплатою
- Оплатою на карту
- Безготівковим розрахунком